مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-02اقتصادي

سرویس دهی اتوبوسرانی مشهد در طرح «مهمانی لاله ها»


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت:طرح مهمانی لاله ها روز پنج شنبه، 14 بهمن و از ساعت 12 تا اذان مغرب برای شهروندانی که قصد رفتن به بهشت رضا (ع) و گلزار شهدا را دارند، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت:طرح مهمانی لاله ها روز پنج شنبه، 14 بهمن و از ساعت 12 تا اذان مغرب برای شهروندانی که قصد رفتن به بهشت رضا (ع) و گلزار شهدا را دارند، اجرایی خواهد شد.

علی اصغر نیشابوری در گفت وگو با ایسنا و با اعلام این خبر اظهار کرد: این سرویس دهی به صورت رفت وبرگشتی از پایانه های انقلاب اسلامی، مفتح، فردوسی، مصلی و آزادی انجام خواهد شد.

سرویس دهی در این طرح با نرخ مصوب بلیت اتوبوس انجام شده و حجم تقاضا، تعداد ناوگان را تعیین می کند.

وی در خصوص برنامه های سازمان برای مقابله با شیوع کرونا عنوان کرد: ضدعفونی ناوگان روزانه توسط پیمانکار طرف قرارداد سازمان اتوبوسرانی انجام می شود و حدود 80 نفر روی این موضوع کار می کنند.

به صورت روزانه و قبل از خارج شدن ناوگان از توقف گاه ها، از اتوبوس رانان تست کرونا گرفته می شود و افراد مشکوک به بیماری به درمانگاه هدایت می شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به شروع موج ششم کرونا تصریح کرد: بنا بر این است که با هدف نداشتن ازدحام داخل ناوگان، با حداکثر ظرفیت ناوگان سرویس دهی کنیم و طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس دهی اتوبوسرانی مشهد در طرح «مهمانی لاله ها»

سرویس دهی اتوبوسرانی مشهد در طرح «مهمانی لاله ها»